Beste bezoeker,
Leuk dat u mijn website bezoekt! Hier kunt u lezen hoe enthousiast klanten over de kleuren- en/of stijlanalyse waren en hoeveel plezier ze er nog steeds van hebben.
Wanneer u een analyse hebt gehad, vind ik het leuk wanneer u een berichtje over uw ervaringen in het gastenboek achterlaat. U kunt rechtsboven dit bericht klikken op "Sign Guestbook".
Wilt u meer weten of eerst persoonlijk contact? Ik ben bereikbaar op 06 - 1607 69 36.
Margret Mulder
Kleuren- en Stijlconsulent
Christianne
maandag 04 november 2013
Wow ervaring
Zachtgroen en mintgroen, zuurtjes-rose en oud-rose, grijs in allerlei schakeringen. Kleuren die ik nog nooit heb gedragen en waarvan ik geen idee had dat ze zo mooi waren. En niet alleen heel mooi, maar dat ze me ook nog eens echt heel goed staan en bij mij passen. Wow ! Het was verrassend om bij Magret te zijn, de kleurenwaaier zit nu standaard in mijn handtas!
Judith Stougie
zondag 03 november 2013
Hotel service
Zaterdag 26 oktober met mijn zussen geweest voor een kleurenanalyse en lunch. Mijn zus had dat georganiseerd ivm onze jaarlijkse zussendag.
We hebben een paar leuke uurtjes gehad en ook geleerd. Ook de lunch was erg goed verzorgd. Ik kreeg het gevoel dat ik in een hotel zat qua service. Het was bijzonder om mee te maken,vooral als je zelf ook ziet in de spiegel wat kleuren met je kunnen doen.
Bedankt.
Judith
Marijn
donderdag 31 oktober 2013
Verhelderend en verrassend
Een erg interessante en verhelderende avond heb ik gehad. Ontzettend mooi om te zien wat verschillende kleurpaletten met je kunnen doen. En dat alles in een gezellige en gemoedelijke atmosfeer. Erg fijn en professioneel. Ik ga je aan iedereen aanraden!
Ellen
donderdag 24 oktober 2013
verrassend
Hallo Margret,
Jarenlang op zoek geweest naar warme kleuren, maar tot mijn verrassing toch uitgekomen bij koele zomerkleuren. Leuk om dat verschil ook zelf te zien, en om nu nieuwe kleuren te gaan uitproberen. Wat je make-up advies betreft ben ik gelijk al aan de slag gegaan.
Nogmaals bedankt.
Jetti
zaterdag 05 oktober 2013
Wat een cadeau
Margret,
Het was geweldig! Voor mij was het echt een cadeau! De sfeer was erg gezellig. En je ging echt zelf ontdekken welke kleuren bij je passen. Erg verrassend.
Aarzel niet langer, maar doe het! Het is enorm verrijkend voor je zelf.
En... zeg het aan iedereen in het gastenboek!
Jetti